Експерт Дигитални канали
Ref.No: 002, Краен срок за подаване на документи до: 31-01-2024Описание и Изисквания:
Описание на длъжността:
- Участва в обсъждането на търговската политика на авиокомпанията и дава предложения за оптимизирането й
- Анализира и дава предложения за стимулиране на продажбите онлайн
- Участва активно в подготовката на стратегии за подпомагане на продажбите през дигиталните канали и разработването на рекламни кампании
- Изготвя репорти за резултата от кампаниите, следи показатели за успеваемост и дава предложения за подобряване на процесите
- Проследява за нововъведения в дигиталните канали на конкурентни авиокомпании
- Анализира клиентското изживяване при закупуването на билет през сайта и мобилното приложение на авиокомпанията и дава предложения за подобряването му
- Следи за тенденции в продуктовото позициониране, които биха допринесли за положителното присъствие на авиокомпанията онлайн
- Работи съвместно с отдел Резервационни системи за запознаване с нови продукти, коитобиха улеснили обслужването на пътници през дигитални канали
Изисквания към кандидата:
- Висше образование в сферата на икономиката, маркетинга, туризма или авиацията– бакалавър и магистър
- Предишен опит в сферата на туризма и авиацията
- Умение за работа с резервационна система Амадеус ипритежание на IATA сертификация ще се считат за предимство
- Познаване на инструменти за уеб анализ (Google Analytics)
- Отлично ниво на български и английски език – писмено и говоримо
- Желание за развитие и научаване на нови неща
- Способност за адаптиране, организираност и дисциплина
- Отлични комуникативни умения и способност за работа в екип
- Интерес в сферата на авиацията
Какво предлагаме:
- Динамична работна среда
- Възможност за развитие
- Стандартно работно време (понеделник – петък)
- Конкурентно възнагражение
- Изрядни работодателски практики
- 20 дни платен годишен отпуск
- Ползване на корпоративни отстъпки
- Преференциални цени за самолетни билети
- Безплатен паркинг