България Еър се стреми към непрекъснато подобряване на обслужването на своите пътници и комуникацията с тях е от ключово значение. Уверяваме Ви, че правим всичко възможно за предотвратяване на всякакви нередности свързани с Вашето пътуване.

Подай жалба или рекламация
  1. Правим всичко възможно за предотвратяване на забавянето на нашите полети! Моля имайте предвид, че сигурността и безопасността на пътниците и екипажите са основен приоритет за нас и в това отношение екипът на „България Еър“АД не допуска компромиси

    За разясняване на процедурата при нередности свързани с Вашия багаж е необходимо да подадете писмено запитване по пощата на авиокомпанията (гр. София, бул. Брюксел 1, ПК 1540, отдел Жалби и рекламации) или на e-mail: lf@air.bg

  2. В случай, че полетът Ви е отменен, за който притежавате валидна резервация, Вие имате определени права в съответствие с Регламент (ЕО) No 261/2004 на Европейския парламент и на Съвета от 11.02.2004 г. Авиокомпанията, изпълняваща полета в нерегулярност носи отговорността да гарантира тези Ваши права.

    В случай, че полетът Ви се е изпълнил с голямо закъснение, за който притежавате валидна резервация, Вие имате определени права в съответствие с Регламент (ЕО) No 261/2004 на Европейския парламент и на Съвета от 11.02.2004 г. Авиокомпанията, изпълняваща полета в нерегулярност носи отговорността да гарантира тези Ваши права.

    В случай, че полетът Ви е отменен, се е изпълнил с голямо закъснение или не сте допуснати на борда на самолета за полет, за който притежавате валидна резервация, Вие имате определени права в съответствие с Регламент (ЕО) No 261/2004 на Европейския парламент и на Съвета от 11.02.2004 г. Авиокомпанията, изпълняваща полета в нерегулярност носи отговорността да гарантира тези Ваши права.

    За щетите на Вашия багаж при повреда или частични липси от съдържанието на багажа, трябва да съобщите при пристигането си в  службата за "Изгубен багаж" на съответното летище преди преминаването на митнически контрол на летището, от която ще ви бъде направен Протокол за щета на багаж (Damage report).

    Моля да изпратите Вашата ПИСМЕНА РЕКЛАМАЦИЯ, придружена с необходимите оригинални/сканирани документи до 7 дни след издаването на Протокол за щета на багаж (Damage report).

    За отсъствието на Вашия багаж трябва да съобщите при пристигането си в службата за "Изгубен багаж" на съответното летище преди преминаването на митнически контрол на летището, от която ще ви бъде направен Протокол за нередовност на багаж (Property Irregularity Report - PIR).

    Моля да изпратите Вашата ПИСМЕНА РЕКЛАМАЦИЯ, придружена с необходимите оригинални/сканирани  документи до 21 дни след издаването на Протокол за нерегулярност на багаж (Property Irregularity Report - PIR).

    Всички пътници на България Еър имат право на безплатен превоз на регистриран багаж /в багажника на самолета/ и на ръчен багаж в салона. Безплатните норми за брой и тегло на багажа могат да бъдат различни, в зависимост от класата на пътуване /бизнес или икономична/. Превозът на багаж по редовните линии е съобразен и с някои общи правила и политиката на България Еър, които трябва да имате предвид.

    При пътуване с домашен любимец /куче или котка/, е необходимо при закупуването на билет да свържете с авиокомпанията за потвърждение, тъй като ако няма предварителна заявка, превозът може да бъде отказан.

  3. Рекламациите трябва да бъдат придружени от следните оригинали/ сканирани документи:

    • Протокол за повреден багаж (Damage Report);
    • Протокол за невъзможна поправка;
    • Бордни карти;
    • Багажен(и) етикет(и);
    • Банкова сметка/IBAN/SWIFT CODE;
    • Жалба.

    Рекламациите трябва да бъдат придружени от следните оригинални документи:

    - Протокол за нерегулярност на багаж (Property Irregularity Report - PIR)

    - Бордни карти

    - Багажен(и) етикет(и)

    - Квитанция за платена такса свърхбагаж (ако има такава)

    - Банкова сметка/IBAN/SWIFT CODE

    - Жалба

  4. Избери
  5. Добави нов файл

    Провери жалба или рекламация
    Банери

    Може да изберете и платите своя самолетен билет в офисите на Централна кооперативна банка.

    Виж повече

    ЧАРТЪРИ И ЛИЗИНГ

    Ангажирай чартърен полет, чартърни вериги и отдаване на самолети на краткосрочен и дългосрочен лизинг.

    Виж повече

    ВАШЕТО ДЕТЕ Е И НАША ОТГОВОРНОСТ

    Възползвайте се от услугата "Непридружено дете" и изпратете Вашето дете с наш придружител.

    Виж повече

    RENT-A-CAR

    Резервирай Sixt автомобил и пътувай мобилно, комфортно и качествено до над 4000 локации за автомобили под наем в повече от 105 страни. Членовете на лоялната програмата FLY MORE вече могат да получат 500 бонус точки за всеки нает автомобил от всяка локация.

    Виж повече

    ЗНАЕМ, ЧЕ И ТЕ СА ЧАСТ ОТ СЕМЕЙСТВОТО

    Възползвайте се от услугата ни за превоз на домашни любимци.

    Виж повече

    „България Еър“ с допълнителни услуги онлайн

     „България Еър“ въвежда допълнителни услуги онлайн, които дават възможност на всеки пътник да добави предпочитана услуга към резервацията.

    Виж повече