Как мога да се регистрирам в програмата?

    Oнлайн

    Как и в какъв срок се начисляват точките в сметката ми?

    Точките се начисляват в рамките на 7 дни след като отсечката е пролетяна. За целта номера на картата трябва да бъде внесена в резервацията  или на „check in“ гишетата при регистрация за полета.

    Начисляват ли се точки за отминали поети?

    Да, полетите трябва да бъдат до 6 месеца назад към датата на тяхното отразяване.

    Колко точки ще получа за една отсечка?

    Точките се начисляват на база цена на билета. За една отсечка по международните полети в икономична класа може да получите межди 80 и 1500 точки. Повече информация за набирането на точките може да получите в секция Точкова система.

    Кога не се начисляват точки по сметката?

    Точки не се начисляват за полети или други услуги, с които пътникът е участвал в програми на други авиокомпании, чартърни полети, безплатни билети, билети с други видове намаления и билети по някои промоционални тарифи. Когато авиокомпания България Ер е партньор по полет, без значение кой е опериращия авиопревозвач, Вие ще получавате точки само, ако в билета Ви полетът е вписан с кода на нашата авиокомпания - FB и номерът на билета започва с цифрите 623.  

    Каква е валидността на точките?

    Точките имат валидност 3 години от датата на полета.

    Къде да внеса номера на картата?

    Номера на картата се посочва при закупуването на билет или при регистрация на летището. Ако билета се закупува онлайн има специално полет „frequent flyer number” при внасяне на личните данни. Ако решите да внесете номера на карта преди полета, трябва да се обърнете към служителите на „check-in“ гише на летището.

    Колко лица могат да ползват картата?

    Kартата е индивидуална и само лицето притежател на картата може да я ползва и да получава точки от полетите си.

    За какво мога да ползвам натрупаните точки?

    Точките могат да се разменят за бонус билет, повишаване на резервационната класа от икономична до бизнес единствено за полетите на България Ер.

    Кой издава бонус билетите и как мога да направя резервация?

    Бонус билетите се издават единствено от България Ер. Резервацията за бонус билета трябва да е направена минимум 7 дни преди желаната дата на пътуване, като се изпрати имейл с номер на карта, желана дестинация, и дати на flymore@air.bg.

      Кои са забранените периоди за издаване на бонус билети?

      Ползването на бонус билети не се разрешава в следните периоди (blackout dates):

      Зимен сезон: В периода от 15 декември до 15 януари  по всички дестинации.

      Летен сезон: В периода от 01 юли до 10 септември по всички дестинации.

      Как да се възползвам от повишаване на резервационната класа от икономична до бизнес?

      При закупен билет в класа flexible или semi flexible - повишаване на класата от икономична до бизнес става 24 часа преди полета, като се изпрати имейл с номер на карта, номер на билет и коя отсечка желаете да се повиши на flymore@air.bg.

              Кои класи не подлежат на Upgrade?

              Повишаване на резервационната класа от икономическа до бизнес класа не се разрешава по съвместните полети, изпълнявани от други авиокомпании, както и за билети издадени в следните класи: - промоцонални тарифи (economy class promotional, economy class saver) в класи O,U,W,Y,P,A; тарифи по специални договори с други авиокомпании в класи T,B,A,Q; младежки, групови резервациии индивидуални туристически пътувания в класи V,G,E.

                Мога ли да ползвам едновременно карти по две различни програми за лоялни клиенти?

                Не. Трябва да изберете към коя програмата желаете да Ви се начислят точките, напр. към ЦКБ Клуб или към програма за лоялни клиенти FLY MORE.

                  Как да се възползвам от ваучер за рожден ден?

                  За да ползвате ваучер за рожден ден е необходимо да изпратите номер на карта FLY MORE, дати и дестинация на желано от Вас пътуване с България Ер на flymore@air.bg.