Внимание Уважаеми пътници, призоваваме Ви да пристигате на летище поне 3 часа преди полет поради голямата натовареност на летищата

Възможности за Вашето пътуване

Във връзка с отменената епидемична обстановка в Република България, „България Еър“ преустановява удължаването за своята COVID-19 политика, считано от 01.05.2022г.

1. Ако желаете да отложите Вашето пътуване:
Можете да направите това според стандартните условия на тарифата, по която сте закупили билета си.

За отворени билети с полети до 30.04.2022г. остават валидни предоставените гъвкави възможности, според валидната до 30.04.2022г. COVID-19 политика на авиокомпанията:
• Билетът трябва да бъде преиздаден в рамките на валидността му (една година от издаването).
• Можете да изберете новите дати за пътуване в рамките на валидността на билета (една година от издаването).
• Възможно е да има доплащане до по-висока тарифа при промяна на дата или дестинация.


2. В случай, че полетът Ви е анулиран:

Предлагаме Ви следните опции:

• Оставяне на билета с отворени дати
• Промяна на дестинацията по директните полети на “България Еър“ (при промяна на билет по вътрешни линии за ново пътуване по международни линии, следва да се направи с доплащане на разликата в крайната цена)
• Придружител (нов билет) на същата стойност като оригиналния билет
• Безплатна смяна на име (преотстъпване на билета)

Условия за ползване:

• Необходимо е да ни информирате за решението си най-късно до 24 ч. преди оригиналния (анулиран) полет, свързвайки се с издателя на билета.
• Билетът трябва да бъде преиздаден в рамките на валидността му (една година от издаването).
• Можете да изберете новите дати за пътуване в рамките на валидността на билета (една година от издаването).
• В случай, че предоставените опции, да използвате сумата по билета си, не са приложими за Вас, имате право на възстановяване на стойността му.

ТУК можете да се запознаете с правата си като пътник.

• При въпроси по гореизброените възможности в точка 1 и 2, както и при необходимост от съдействие, следва да се свържете с издателя на Вашия билет:
• За билети, закупени през уебсайта и мобилното приложение Bulgaria Air - към „Центъра за обслужване на клиенти“
• За билети, закупени през наш офис – към съответния офис, издател на билета
• За билети, закупени през туристическа агенция – към съответната агенция, издател на билета


Благодарим Ви, че се доверявате на нас за Вашия безопасен и сигурен полет.


Екипът на „България Еър“