Внимание Септември е тук с -20% отстъпки за всеки втори закупен билет от „България Еър“. Разбери повече тук.

В условията на динамичната ситуация във връзка с разпространението на Covid-19 „България Еър“ полага максимална грижа за всеки свой пътник, като освен безупречната дезинфекция и пречистване на 99,98% от въздуха на борда чрез HEPA филтри, предоставя и редица гъвкави възможности за осъществяване на планираното Ви пътуване. Тук можете да се запознаете с тях, а при допълнителни въпроси или необходимост от съдействие молим да се обръщате към издателя на билета. За билети, закупени през сайта на Авиокомпанията или през мобилното приложение Bulgaria Air – към Центъра за обслужване на клиенти – поради огромния брой входящи обаждания е за предпочитане връзката да бъде осъществена по имейл на callFB@air.bg .

При отменен от авиокомпанията полет

За всички пътници с отменени полети, авиокомпанията предлага различни възможности, да препланират и осъществят пътуването си. Единствено е необходимо да ни информират за решението си най-късно до 24 часа преди оригиналния си (анулиран) полет, свързвайки се с издателя на билета.

Авиокомпанията предлага:

• Оставяне на билета с отворени дати за пътуване за използване по която и да е директна дестинация на "България Еър". Билетът трябва да бъде преиздаден в рамките на валидността му (една година от издаването), но пътуването може да бъде до края на 2021 г.;

Клиентът може да се възползва и напълно безплатно от следните бонуси към билета си:

Една от по-долу изброените допълнителни услуги по избор:

- 1 брой регистриран багаж до 23 кг.
- Избор на седалка с повече пространство
- Превоз на домашен любимец
- Превоз на непридружено дете

• Ако пътникът желае да пътува придружен от друг, гарантираме, че вторият билет ще бъде издаден на същата стойност като оригиналния билет по анулирания полет.

• По желание на клиента е възможна и смяна на име (преотстъпване на билета)
Изброените бонуси са валидни само по полети, изпълнявани от авиокомпания "България Еър".
• В случай, че предоставените опции не са приложими за Вас имате право на възстановяване на сумата за билета. ТУК  можете да се запознаете с правата си като пътник.

При полет, който не е отменен от авиокомпанията

Всички пътници, с полети изпълнявани от „България Еър" до 30.09.2020 г., които биха искали да отложат пътуването си, ще могат да се възползват от по-долу цитираните опции, само ако информират издателя на билета за решението си, най-късно до 24 часа преди излитане на полета си.
Авиокомпанията предлага: 


• Да ползват билетите за бъдещи пътувания. Билетът трябва да бъде преиздаден в рамките на валидността му (една година от издаването), но пътуването може да бъде до края на 2021 г.;

• Смяна на дата ще бъде извършена без да Ви бъде взимана такса за промяна. Възможно е да има доплащане до по-висока тарифа, при извършване на промяната.

При желание от страна на пътника можем да предложим и:

• Използване на билетите по друга директна дестинация, изпълнявана от „ България Еър"
Промяна на име по съществуващ билет - може да бъде преотстъпен на Ваш близък.

Тези промени подлежат на допълнително доплащане.

Пътници, които не са уведомили за решението си да отменят пътуването си до 24 часа преди излитане на полета си, ще се считат за неявили се на съответния полет. Промени на билети на неявили се пътници за полет ще бъдат извършвани по условията на закупения билет.