Внимание Анулират се полетите от/до Израел до 23 декември включително по препоръки за безопасност
САЩEconomy Class Semi-FlexibleEconomy Class FlexibleBusiness Class Executive
Класа Икономична Икономична Бизнес**
Промяна на дата Разрешено без таксa Разрешено без таксa Разрешено без таксa
Анулация преди
излитане на полета
Разрешено, с такса EUR 50/ USD 75 Разрешено, с такса EUR 50/ USD 75 Разрешено, с такса EUR 50/ USD 75
Анулация след
излитане на полета
Разрешено, с такса EUR 50/ USD 75 Разрешено без таксa Разрешено без таксa
No Show Разрешено, с такса EUR 50/ USD 75 Разрешено, с такса EUR 50/ USD 75 Разрешено, с такса EUR 50/ USD 75
Детско намаление 25% 25% 25%
Намаление за бебе 90% 90% 90%
Чекиран багаж 1 брой до 23 кг. 1 брой до 23 кг. 2 броя по 23 кг.
Ръчен багаж 1 брой до 10 кг. и размери - 55x40x23 см/сумарна дължина 118 см 1 брой до 10 кг. и размери - 55x40x23 см/сумарна дължина 118 см 1 брой до 10 кг. и размери - 55x40x23 см/сумарна дължина 118 см
Промяна на име Не е разрешено Не е разрешено Не е разрешено

* Възможни са изключения от посечените условия, както в икономична, така и в бизнес класа.

При комбиниране на две тарифи важат условията на по-рестриктивната.

** При промяна на дата пътникът заплаща приложимата такса за промяна, съгласно условията на тарифата на билета. В случай, че резервационната класа, в която е издаден билетът не е налична на новоизбрания полет се заплаща и разликата до следващата налична резервационна класа.

Регистриран допълнителен багаж може да се заплати:

  • преди полет на летище
  • в офиси на България Еър
  • в Центъра за обслужване на пътници на България Еър тел: +359 2 40 20 400
  • в туристическата агенция, издател на билета

  • Моля, свържете се с Call Center на България Еър на +359 2 40 20 400, или ни пишете на callfb@air.bg, или посетете най-близкия от нашите офиси до Вас за всички допълнителни услуги, които не са представени в таблицата по-горе, но могат или представляват интерес за Вас, както и за въпроси свързани с условията за превоз между България Еър и нейните партньори или за всички други възникнали въпроси.
  • Моля, имайте предвид, че не е възможно да направите резервация за непридружено дете, както и за превоз на домашен любимец от нашата интернет страница. За подобни искания, моля, свържете се с нашия Call Center на посочените в предходната точка детайли за контакт, или посетете най-близкия до Вас офис на България Еър.
  • Притежателите на кобрандирани кредитни карти на Централна Кооперативна Банка и България Еър, златните членове на програмата за лоялни клиенти на България Еър FLY MORE, както и членовете на бонусната програма ЦКБ КЛУБ ще трябва да се свържат с Call Center на България Еър или посетят най-близкия до тях офис на авиокомпанията, за да им бъде преиздаден билета който първоначално са закупили, за да имат. възможност да се възползват от полагащата им се безплатна опция за 2 броя полагаем багаж.
  • Наличието на карти ЦКБ Клуб, ЦКБ България Еър Кобрандирана и Златна карта по програма Лоялни клиенти не дава право на безплатен багаж по тарифа без багаж (Hand baggage only).
  • В случай, че се интересувате от по-детайлна информация по условията на нашите тарифи, моля обърнете внимание на условията по закупуване на билета (purchase conditions).