Пътувайте още по-комфортно

Само за 20 евро на посока* можете да изберете да пътувате на седалка с допълнително пространство и повече комфорт на всички директни полети на „България Ер“.

Услугата е налична за:

  • Самолет тип Embraer 90 – ред 3; ред 12 (авариен изход**);
  • Самолет тип Airbus A319 – ред 3; ред 9 и ред 10 (авариен изход**);
  • Самолет тип Airbus A320 – ред 1; ред 12 и ред 13 (авариен изход**)

Можете да заявите и заплатите своето предпочитано място с обаждане на тел. +(359) 2 40 20 400 (център за обслужване на клиенти на „България Ер“), чрез издателя на билета или на летище преди полет (съветваме Ви услугата да бъде заплатена предварително, за да си гарантирате налично място и да спестите време на летище).

* В посоката от Тел Авив - USD 20; Лондон - GBP 20; Цюрих – CHF 20

** Пътници, които не могат да бъдат настанявани на аварийни изходи:

  • хора с физически, психически и слухови увреждания;
  • възрастни хора;
  • деца и бебета, с или без придружител;
  • пътници с наднормено тегло.

 

Upgrade до Бизнес класа

Услугата Upgrade до бизнес класа по полети на „България Ер“ е валидна от 24 до 2 часа преди излитане по разписание, при наличие на свободни места.

Таксата за Upgrade e:

  • 70 евро на отсечка по вътрешни линии;
  • 100 евро на отсечка по международни линии;

Какви са предимствата на бизнес класата чрез услугата Upgrade?  

Избирайки я, получавате:

  • приоритет при чек-ин и качване в самолета;
  • допълнително 1 бр. чекиран багаж до 23кг*;
  • достъп до бизнес салоните на летищата;
  • удобство и комфорт;
  • бизнес класа кетъринг**;
  • ако сте член на програма FLY MORE, печелите повече точки.

* При полет с прекачване трябва да се провери и да се спази разрешението за превоз на багаж и на другия превозвач.

** Ако услугата е закупена непосредствено преди полет на летище, кетърингът за бизнес класа не е гарантиран.

Услугата е приложима само за директни полети с опериращ превозвач България Ер.

Услугата не е налична за полетни номера FB 1000-1999 и тип самолет Airbus A320.

При възникнали въпроси и за закупуване на услугата Upgrade можете да се свържете с Центъра за обслужване на клиенти на България Ер: Тел: + (359) 2 40 20 400, E-mail: callFB@air.bg. Работно време: всеки ден от 08:00 часа до 22:00 часа, с някой от офисите на „България Ер“ или с издателя на билета.

Банери

RENT-A-CAR

Резервирай Sixt автомобил и пътувай мобилно, комфортно и качествено до над 4000 локации за автомобили под наем в повече от 105 страни. Членовете на лоялната програмата FLY MORE вече могат да получат 500 бонус точки за всеки нает автомобил от всяка локация.

Виж повече

ЧАРТЪРИ И ЛИЗИНГ

Ангажирай чартърен полет, чартърни вериги и отдаване на самолети на краткосрочен и дългосрочен лизинг.

Виж повече

Може да изберете и платите своя самолетен билет в офисите на Централна кооперативна банка.

Виж повече