За вашето пътуване

Екипът на „България Ер” винаги прави максималното, за да бъде вашето пътуване комфортно и безопасно. Самолетите, с които оперираме и процедурите за техническото им обслужване са съобразени с най-строгите изисквания на Европейския съюз и Българската въздухоплавателна администрация, а също така и на международните организации, контролиращи качеството и безопасността на въздушния превоз – ICAO и IATA. Това важи в пълна степен и за авиокомпаниите – партньори на „България Ер”, чиито полети може да са част от пътуването ви.

Ние гарантираме високо качество на обслужването във всички етапи на вашето пътуване с „България Ер” – от момента на резервация и закупуване на билет, до успешното ви кацане и получаване на багажа на летището. За да бъде вашият полет едно истинско удоволствие, имаме нужда и от вашето съдействие за следното:

  • Ако имате специални изисквания към обслужването по време на полет, моля уведомете вашия туристически консултант още при извършване на резервация за полета, за да сте уверени, че сме в състояние да извършим необходимите допълнителни услуги.
  • Ако планирате да превозвате домашни любимци, моля да уведомите вашия туристически консултант и да изискате внасянето на тази информация още в резервацията ви за полет.
  • Преди закупуването на билет, препоръчваме да се запознаете с „Общите условия за превоз” с „България Ер” – там са описани правилата, по които вие и вашият багаж ще бъдете превозени по нашите полети.
  • В срок от 24 часа преди пътуването е наложително да се обадите на вашия туристически консултант или в Центъра за справки на „България Ер”, за да проверите има ли настъпили промени в разписанието на полета ви, за които не сте били уведомени.
  • Преди да тръгнете за летището, проверете още веднъж дали не сте забравили най-важните неща: паспорт или лична карта, визови документи, билет или разпечатка на маршрута ви, пътническа застраховка, пари.
  • Явявайте се на летището достатъчно време преди полета, за да можете спокойно да се регистрирате и да преминете всички необходими формалности навреме. Минималният срок за явяване за регистрация е различен за различните летища, но нашият съвет е да не рискувате пътуването си и да се явявате за регистрация минимум два часа преди времето за излитане и не по-късно от 45 минути преди полета.
  • Информирайте се предварително за размера на ръчния багаж и за вещите, които не са разрешени за превоз в него – така ще си спестите забавяне и неприятни преживявания при проверките за сигурност.

В случай, че не сте удовлетворени от качеството на обслужване в който и да е етап от пътуването си, моля незабавно уведомете нашия Център за справки или Отдела за качество на обслужването.

Бихте могли да получите подробна информация за Вашите права и лимитите на отговорност на въздушния превозвач в случай на произшествие съгласно КОНВЕНЦИЯТА ОТ МОНРЕАЛ ОТ 28 май 1999г., въведена в практиката на общността с РЕГЛАМЕНТ ( ЕО ) N 2027 / 97 ( изменен от РЕГЛАМЕНТ N 889 / 2002г. ), като се свържете с нашите офиси или Информационния център на авиокомпанията.